Junior Customer Service Representative till kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort intresse för kundservice och kanske även tidigare erfarenhet inom området? Just nu söker vi nämligen en Junior Customer Service Representative till internationellt medicintekniskt företag i Kista, Stockholm! Uppdraget förväntas starta omgående för att pågå i ett halvår. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Customer Service Representative kommer du vara den primära kontakten för kundförfråganingar, orderbehandlingar och koordinering av kundtjänstbehov med andra funktioner efter behov (ex. vid problem med produkttillgänglighet). Vidare arbetar du som kundkontakt, via telefon eller e-post, i frågor om beställning, schemaläggning och frakt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta emot och behandla beställningar via telefon, e-post och EDI till fakturering
• Svara på kundens frågor och förfrågningar via telefon och e-post
• Registrera och lösa kundrelaterade problem avseende leveranser, fakturabeställningar etc.
• Hantera returer
• Regelbundet uppdatera kundfiler
• Samarbeta med tvärfunktionella team i kundtjänstrelaterade projekt

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Junior Customer Service Representative söker vi dig med:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, vad gäller i såväl tal som skrift
• Minst 2-3 års erfarenhet inom kundservice är önskvärt för tjänsten.

För att kunna utföra arbetet på ett framgångsrikt sätt söker vi dig som är ansvarsfull och service-minded. Du har goda datorkunskaper och kan hantera lämpliga programvarupaket. Vidare har du mycket god kommunikationsförmåga såväl som goda interpersonella och organisatoriska färdigheter.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Thunholm Reinhold

Malin Sager

Johanna Heimer

Christian Aronsson

Nathalie Rodriguez

Jasmina Dedeic

Sara Jägevall

Marcus Kahanek

Carolina Werner

Nele Turemark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Sverige AB .
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 13 augusti 2019

Besöksadress

Kungsgatan 57A, Stockholm
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024