Junior ekonomiassistent till spännande mediabolagt i City

Junior ekonomiassistent till spännande mediabolagt i City

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vill du utveckla din kompetens inom ekonomi och få chansen att växa i rollen som ekonomiassistent kan detta jobb vara något för dig! Detta är initialt ett konsultuppdrag där det finns mycket goda möjligheter att din anställning kommer att övergå i en tillsvidareanställning hos vår kund.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal. Arbetstiden är heltid och tjänsten ska tillsättas så fort vi hittar rätt person.

Vår kund arbetar inom kommunikation & media och på kontoret hittar du ett härligt och drivet gäng som längtar efter en ny stjärna!

Placering: i City


Arbetsuppgifter:
Du kommer ha ett nära samarbete med företagets CFO som också blir din närmsta chef.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde blir att hantera bolagets dagliga ekonomiarbete där arbetsuppgifterna innefattar:
• Kund och leverantörsreskontra
• Fakturering
• Boka in- och utbetalningar
• Löpande avstämningar
• Viss löneadministration
• Utläggsredovisning och leverantörsavtal
• I tjänsten förekommer även en del administrativa uppgifter


Din bakgrund:
Vi är på jakt efter dig som vill arbeta på ett spännande bolag som befinner sig mitt i sin tillväxtresa. Du är på väg upp i karriären och vill utvecklas i rollen som ekonomiassistent och vi tror att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Som person är du noggrann och strukturerad. Du trivs i en social roll med många kontaktytor och högt tempo. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter!

ANSÖKAN
För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Vera Wallentin på 073-540 27 42 eller vera.wallentin@avanzera.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2020
  • Ansök senast: 3 mars 2020

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024