Junior ekonomikonsult på 50%

Junior ekonomikonsult på 50%

Arbetsbeskrivning

Deltidsanställning inom ekonomi! Perfekt för dig som vill utvecklas inom ditt område och arbeta inom den kommunala sektorn.

Om uppdraget

Vår kund i Helsingborg söker nu efter en junior ekonomikonsult för ett uppdrag uppdelat i två olika perioder. Första perioden stäcker sig mellan 1 april till 28 juni och andra perioden stäcker sig mellan 12 augusti till och med 30 december 2024. Därefter finns det chans till förlängning på ett år.

Uppdraget är på deltid, 50% och arbetet genomförts på vardagar under kontorstider, exakta tider och dagar sker i överenskommelse med kund.

Dina arbetsuppgifter

På detta uppdrag kommer du att förstärka ekonomiteamet på enheten för Ekonomi och Administration. Arbetsuppgifterna på uppdraget kommer vara vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomienhet så som prognos, budget, månadsbokslut, uppföljning och analys i nära samarbete med ekonomer på enheten. Samverkan med chefer och andra i organisationen kommer med att förekomma.

Dina kvalifikationer

- Konsulten ska ha en högskoleutbildning inom ekonomi eller annan kvalificerad eftergymnasial utbildning inom ekonomi

- Tidigare erfarenhet av ekonomiskt arbete

- Flytande i svenska i såväl tal som skrift

- Digital mognad

Vi söker dig som gillar att lära dig nytt och som snabbt kan ta till dig nya arbetsuppgifter.



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-02-18

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 076 013 22 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2024
  • Ansök senast: 18 februari 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024