Junior First line supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Vi söker för vår kunds räkning en supporttekniker i början av sin karriär som vill fortsätta utvecklas inom support.
Arbetsbeskrivning Ge daglig IT-support via telefon, e-post och ärendehanteringssystem
Hantera teknisk felsökning och problemlösning av både mjukvaru- och hårdvaruproblem
Dokumentera och underhålla befintlig kunskapsbas
Eskalerera mer komplexa problem till andra stödteam vid behov
Bidra till att förbättra och effektivisera processer inom supportavdelningen
Vad vi söker Minst 1 års arbetslivserfarenhet av IT-support.
Kommunikativ och serviceinriktad
Förmåga att arbeta självständigt samt i team och hantera flera uppgifter samtidigt.
Grundläggande teknisk förståelse för IT-miljöer och system.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Meriterande Certifiering inom IT
Relevant eftergymnasial utbildning
Förmåner och Utvecklingsmöjligheter hos Liminity Attraktiva utbildningsmöjligheter och chans till certifieringar.
Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner.
För mer information, besök vår handbok.

Är du den vi letar efter? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Liminity!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liminity AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2025
  • Ansök senast: 29 juli 2025

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010