OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en teknisk medarbetare till helpdesk. Tjänsten är en konsultroll vilket innebär att du sitter på plats ute hos kund men är anställd av AREO. [ Arbetsuppgifter: Som Helpdesk/support kommer du att arbeta större delen med support via telefon och hjälpa den interna personalen med olika IT-relaterande ärenden. Du kommer ha kontakt med företagets alla olika kontor för att hjälpa dem med IT relaterade frågor. [ Du kommer t.ex. att: . Hjälpa användare med datorrelaterade problem . Ge service till personal i IT relaterade frågor . Skapa nya behörigheter med Active Directory hantering . Support vid problem med hårdvara, Windows miljö [ Vi vill att du har: . Gymnasiekompetens och minst 1 års arbetslivserfarenhet från Helpdesk/Support eller liknande roller . Erfarenhet av att arbeta med Active Directory . Goda kunskaper inom MS Office Vi ser det som extra mediterande om du har kunskaper från ITIL [ Som person är det viktigt att du är initiativrik och ansvarsfull. Du är öppen och gillar att ta för dig då du kommer arbeta nära andra medarbetare där kommunikation och samarbete är viktigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jennifer Jussila
Victor Segell