OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice arbetar för en modernare arbetsmarknad. Vi förstärker företag och organisationer med nya medarbetare, temporärt genom uthyrning och permanent genom rekrytering. Proffice är en utpräglad serviceorganisation och för att trivas hos oss måste du brinna för att ge service och göra ett bra jobb. Proffice är ett av de äldsta och största bemanningsföretagen i Sverige med kontor över hela landet. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi för kunds räkning en person som vill arbeta i lättare kundtjänst. Vår kund finns belägen i fina lokaler i Sundbyberg. Vår kund arbetar inom Human resources och då främst inom löner. Din arbetsuppgift blir att besvara inkommande kundsamtal samt mail och registrera kundärenden i vår kunds ärendehanteringssystem. De frågor du inte kan besvara slussar du vidare. Du kommer att lära dig mer och mer under din anställning och kommer på så sätt att kunna besvara mer frågor på egen hand. Allt eftersom du lär dig mer kommer du att få fler roliga och stimulerande arbetsuppgifter. Vi söker dig som har viss tidigare erfarenhet från arbete med telefon och då gärna från kundtjänst eller eventuellt telefonförsäljning. Du har goda datakunskaper samt behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Som person är du ansvarstagande, pålitlig, arbetsvillig samt en god kommunikatör. Ett intresse för löneadministration ses som ett plus. Tjänsten ska tillsättas snarast. Du kommer att anställas som konsult hos Proffice och hyras ut till vår kund med goda chanser till fast anställning hos kund (i annat fall erbjuds du en tillsvidare anställning hos Proffice och vi hittar sedan ett nytt liknande uppdrag åt dig). Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan snarast möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Sök tjänsten via vår hemsida www.proffice.se (sökväg: Stockholms län, kundservice)