Junior orderadministratör till Sandvik

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Sandvik Mining and Rock Technology (SMRT) är en ledande leverantör av utrustning, verktyg, tjänster, support och tekniska lösningar inom gruv- och anläggningsindustrin. Deras globala organisation med dess verksamheter och samarbetspartners är spridda över alla kontinenter. Med kundfokus som ett av Sandviks främsta ledord strävar de efter att alltid uppfattas som det mest naturliga valet för deras kunder och genom att erbjuda lösningar baserade på kundernas behov bygger de framgång. Sandvik har flera kundservicecenter runt om i världen som tillhandahåller säljstöd och kundservice till alla SMRT-kunder.

Tjänsten
Till Kundserviceavdelningen i Veddesta söker vi nu för Sandviks räkning en junior orderadministratör. Du kommer stötta upp kundserviceavdelningen med orderhantering och främst hantera ordrar från svenska kunder, men kan vid behov också stötta upp mot Norge och UK. Tjänsten är på heltid och gäller ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning, där du blir anställd av Placera Personal men arbetar som konsult hos Sandvik.

Kvalifikationer
Följande bakgrund ser vi som lämplig för tjänsten:

• Tidigare erfarenhet av orderhantering och/eller administration
• Goda datorkunskaper
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Personligt
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper. För att passa i rollen som orderadministratör hos Sandvik är du en positiv och engagerad person med ett stort driv och engagemang. Du är prestigelös och tar dig an uppgifter högt som lågt. Du är effektiv och gillar att arbeta i ett högt tempo.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Heltid Konsultuppdrag 6 månader, med goda chanser till förlängning
  • Publicerat: 12 oktober 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023