Junior sälj- och projektledarassistent till Affärslogik Svenska AB

Arbetsbeskrivning

Vi söker en affärsorienterad junior sälj- och projektledarassistent för en instegsroll med uttalade utvecklingsmöjligheter. Målet är att på sikt verka i en roll som konsult där du driver dina egna projekt. Vår kund Affärslogik arbetar med att verksamhetsanpassa lokaler och stöttar sina kunder i allt från justeringar av befintliga lokaler till att projektleda hela kontorsflyttar.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Affärslogiks räkning en junior sälj- och projektledarassistent för ett långsiktigt uppdrag. Detta är en instegsroll hos Affärslogik med målet att du på sikt kommer inneha en roll som konsult där du driver egna projekt tillsammans med Affärslogiks kunder.

Affärslogik arbetar med att verksamhetsanpassa befintliga eller nya lokaler så att de blir rätt för varje kunds specifika verksamhet. Merparten av uppdragen innefattar att identifiera nuläget och därifrån leda förändringsarbetet, involvera rätt personal, ta fram beslutsunderlag såsom budgetar och ritningar och att leda och driva arbetet som projektledare. Ett projekt kan exempelvis innefatta att projektleda hyresförhandlingar, planering och utformning av lokaler, planera inredning, möblering, färgsättning och belysning samt avveckling av gamla lokaler.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och frågor kring tjänsten besvaras av
Academic
Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Affärslogik. Intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som junior sälj- och projektledarassistent kommer du stötta och assistera Affärslogiks konsulter i deras pågående och kommande uppdrag. För att du ska få en god förståelse för affären och verksamheten kommer du att gå bredvid befintliga konsulter och på sikt växa in i en roll som konsult där du projektleder egna uppdrag. Detta är en bred och varierande roll där dina arbetsuppgifter kommer variera över tid.

Du kommer till exempel att:


* Ha kontakt med leverantörer och samarbetspartners för att exempelvis ta fram prisförslag och informationsunderlag och koordinera pågående samarbeten
* Delta i kundmöten och ha kontakt med befintliga kunder och följa upp leveransen
* Skriva mötesprotokoll och anteckningar


Du kommer tillhöra en arbetsgrupp bestående av fem medarbetare varav fyra arbetar som konsulter och den femte hanterar administration och ekonomi inom företaget. När du inte är på kundmöten sitter du i ett öppet kontorslandskap i Affärslogiks lokaler i Hammarby Sjöstad.

Tjänsten passar dig som har ett utpräglat affärsintresse och som ser långsiktigt på denna roll där det för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter!

VI SÖKER DIG SOM
* Har ett utpräglat affärssinne och brinner för att göra affärer. Du har några års erfarenhet inom relationsskapande försäljning.


* Har goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer använda båda språken i kontakt med kunder, leverantörer och samarbetspartners
* Har B-körkort


Mycket stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Som person har du ett utpräglat affärsintresse där du är proaktiv i ditt agerande och identifierar affärsmöjligheter. Du tar initiativ och visar engagemang i ditt arbete där du driver din egen utveckling. Vidare arbetar du strukturerat med sinne för detaljfrågor och administration.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Januari
* Omfattning: Heltid
* Placering: Hammarby Sjöstad
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!


Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Långsiktigt Kontorstid
  • Publicerat: 24 november 2016

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 november 2020

28 november 2020

Säljassistent till Contac Solutions i Ljungby

Säljassistent till Contac Solutions i Ljungby

26 november 2020