Junior säljare som är redo att ta nästa steg

Arbetsbeskrivning

Har du jobbat med telemarketing i ett år och känner dig redo att ta nästa kliv i karriären? Nu har du möjlighet att göra det hos oss på Office Management när vi nu söker en B2B-säljare till vårt huvudkontor i Stockholm.



Arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du att fokusera på att sälja tjänster ur produktportföljen Facility Management. De tjänster som ingår är bland annat kontorsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt kontorsinredning och andra kundspecifika önskemål. Fokus kommer vara att ta kontakt med nya kunder och driva hela försäljningsprocessen.

Du bygger successivt upp din kundstock och ju längre tiden går består din roll både i att utveckla relationen med befintliga kunder och samtidigt etablerat kontakt med nya.

Du arbetar med hela försäljningsprocessen, från att boka möten till att göra affären. Du kommer att ha tydliga mål och ska därför ha fokus på resultat i kombination med att bibehålla och skapa långsiktiga kundrelationer.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vårt mål är att du ska bli en vass säljare och vara en given leverantör för kunderna. För att du ska kunna bli det har vi bland annat interna utbildare som har kontinuerliga säljutbildningar och träningar. Vi tror också på ett coachande ledarskap med närvarande chefer, där sambesök och utvecklings-/uppföljningssamtal är högst prioriterat.

Vi har en tydlig karriärstrappa där du på sikt har möjlighet att utvecklas inom våra andra affärsområden (IT, Dokumenthantering, Videokonferens och Telefoni) och kan på så sätt sälja en bredare portfölj till dina kunder och bygga ett starkare partnerskap.

Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner. Vi har bland annat kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, riktigt roliga kick-offer och fantastiska kollegor!

Vem är du?

- Minst ett års erfarenhet av försäljning
- Tycker om att ha kul
- Vara tävlingsinriktad - vi ser gärna att du har utövat någon lagidrott
- Drivs av mål och att själv kunna påverka din lön
- Har körkort

Tillträde: 25 September

Lön: Garanti- och provisionsbaserad

Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Sara Lundberg, Recrutiment Consultant, på 010-858 40 67.

Följ oss gärna på Instagram; @lifeatofficemanagement

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 22 augusti 2017

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


English speakers! Work as a Street fundraiser for Rescue Sweden

English speakers! Work as a Street fundraiser for Rescue Sweden

14 juni 2024

14 juni 2024

14 juni 2024

Säljare till Expo!

Säljare till Expo!

14 juni 2024