Junior Service Desk Agent till internationellt IT-bolag 🌎

Junior Service Desk Agent till internationellt IT-bolag 🌎

Arbetsbeskrivning

Meet a Student Àr en jobbplattform för juniora talanger. 
För kunds rÀkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

 

🚀 Drömmer du om en spĂ€nnande start i IT-branschen? Vill du vara en hjĂ€lte som hjĂ€lper mĂ€nniskor med sina IT-utmaningar? DĂ„ har vi det perfekta jobbet för dig!



Mero söker nu en Service Desk Agent med en personlig touch och IT-entusiasm till sin
kund i Malmö. HĂ€r fĂ„r du inte bara chansen att utvecklas inom branschen, men ocksĂ„ möjligheten att arbeta pĂ„ ett globalt företag. Är du den positiva och flexibla personen som Ă€lskar att hjĂ€lpa andra? DĂ„ har du kommit rĂ€tt!

🌟 Dina arbetsuppgifter:

Som Service Desk Agent kommer du att vara en inhouse-hjÀlte och stötta företagets externa kunder och deras anstÀllda med en mÀngd olika IT-Àrenden. Ditt uppdrag inkluderar:

Hantera Àrenden via mail och telefon med en varm och vÀnlig attityd.

Registrera och administrera Àrenden i vÄrt smidiga Àrendesystem.

Ta hand om IT-miljöer, inklusive anvÀndarkonton, behörigheter och utskriftköer.

VÀgleda anvÀndare i att anvÀnda olika program, med ett tÄlamod som smittar av sig.

Erbjuda stöd och service nÀr det gÀller bÄde hÄrd- och mjukvara, vilket gör livet enklare för vÄra anvÀndare.

Ta hand om bestÀllningar och utföra installationer av applikationer och program.


Vi förbereder dig noga med en ordentlig introduktion för att sÀkerstÀlla en smidig och trygg start.

đŸ’Œ Din profil:

Vi söker dig som Àr full av positivitet och Àlskar att hjÀlpa mÀnniskor. Du Àr en riktig service-stjÀrna som trivs i teamarbete och kan jonglera flera uppgifter samtidigt. Att kommunicera med mÀnniskor frÄn olika avdelningar, bÄde personligen och via telefon, Àr nÄgot du tycker Àr roligt och inte svÄrt. Du har ett genuint intresse för IT och Àr redo att ta steget in i branschen, med mÄnga möjligheter till utveckling inom företaget och branschen som helhet.

🎯 Krav:

IT-intresse – för att brinna för ditt arbete.

Datorvana – du ska kĂ€nna dig hemma vid tangentbordet.

Flytande svenska och engelska i bÄde tal och skrift.


☁ Meriterande:

Tidigare arbetslivserfarenhet inom IT-support eller liknande, för att fÄ en flygande start.

KÀnnedom om Àrendesystem, sÄsom ServiceNow, Office365, Citrix eller Easit BPS.

Goda kunskaper om kringutrustning, operativsystem, nÀtverk, kommunikation och informationssÀkerhet.


🏱 Om företaget:

VÄr kund har som mÄl att vara förstahandsvalet nÀr det gÀller affÀrsförnyelse och Àr det ledande mjukvaru- och tjÀnsteföretaget i Norden. Företaget Àr verksamt i flera lÀnder över hela vÀrlden och hjÀlper stora och smÄ kunder, bÄde myndigheter och företag, att förenkla vardagen för sina anstÀllda genom teknisk support.

đŸ’Œ Villkor:

Heltid (mÄndag-fredag, dagtid)

AnstÀllningsform: Konsultuppdrag kvartalsvis via Mero, med möjlighet till förlÀngning.

Start: OmgÄende - vi vÀntar pÄ dig!


📱 OBS! VĂ„r kund jobbar i nĂ€ra samarbete med myndigheter och regioner, sĂ„ vi behöver att du har ett prickfritt belastningsregister. Oroa dig inte, vi hjĂ€lper dig att ordna det nĂ€r du ansöker om tjĂ€nsten.

Skynda dig att söka, urvalet pĂ„gĂ„r och tjĂ€nsten kan tillsĂ€ttas innan annonsens slutdatum! Ge ditt IT-intresse en flygande start och bli en del av vĂ„r kunds fantastiska team redan idag. 🚀

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2023
  • Ansök senast: 7 december 2023

Liknande jobb


3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024