OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu efter en supporttekniker till en myndighet i centrala Stockholm. Vi söker dig med en positiv inställning, en social förmåga som dessutom har ett intresse för IT och problemlösning. I arbetsbeskrivningen ingår att hantera inkommande ärenden enligt tydligt satta rutiner vilket kan innebära arbete med samtalshantering, mail/kontaktformulär samt beställningar.
OM TJÄNSTEN
I rollen som supporttekniker ingår bland annat att:
- Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring samtalshantering, mail/kontaktformulär, beställningar av exempelvis konton samt andra ärenden i respektive grupps ärendekö.
- Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring ärendehantering och kategorisering.
- Prioritera verksamhetskritiska och patientkritiska incidenter tillsammans med operativa incident managers.
- Hantera samtal/ärenden oavsett vart ärendet är tilldelat eller vart ägarskapet för ärendet ligger.
- Att aktivt kontrollera och följa upp tilldelade ärenden.
- Att aktivt ta till sig och söka information via kunskapsplats, epost och chatt med syfte att hålla sig uppdaterad i sitt arbete.
Du erbjuds
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande] https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjudande
VI SÖKER DIG SOM
Tjänsten kräver att du:
- Har förmåga att hantera krävande användare med hög liksom låg teknisk nivå och därefter anpassa sitt bemötande.
- Har en hög social kompetens samt en mycket god förmåga att kommunicera i både tal och skrift.
- Alltid har service i fokus, mot både kund och kollegor.
- Är flexibel i den bemärkelse att du är samarbetsvillig och har en vana av arbete i föränderlig miljö med högt tempo.
- Gillar problemlösning och är lösningsorienterad.
- Har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten.
- Tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar.
Meriterande kompetens:
- Tidigare erfarenhet från servicebranschen eller kundservice.
- Tidigare erfarenhet inom 1:st line support.
- IT-utbildning i någon form, (IT-gymnasium eller dylikt).
- IT-vana och IT-intresse.
Övrig information
* Start: 20 mars
* Omfattning: heltid, tillsvidare
* Placering: Centrala Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231