Juniora ekonomer för uppdrag i Boden

Juniora ekonomer för uppdrag i Boden

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu juniora ekonomer, som främst kommer att arbeta med fakturahantering. Sök tjänsten redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om uppdraget
På detta uppdrag kommer du få arbeta för en av landets viktigaste myndigheter som värnar om våra värderingar och demokrati i landet. Till vår kund i Boden söker vi flertal juniora ekonomer arbetsplatsen är belägen i Boden med start september/oktober till och med 2024-08-31. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia.

Då rollen är säkerhetsklassad, krävs att du hos kund genomför en säkerhetsprövning samt registerkontroll.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med enkel fakturahantering med supervisor i början! Du kommer att ta hand om bokning av inkommande leverantörsfakturor och stödja med enklare arbetsuppgifter i teamen. Arbetstiderna är dagtid måndag-fredag 08.00-17:00. I arbetet kommer ni att boka i system SAP/PRIO, vilket du inte förväntas ha kunskaper inom när du påbörjar uppdraget, detta kommer ni utbildas i väl på plats.

Dina kvalifikationer


- Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, gärna inom ekonomi

- Erfarenhet av tidigare ekonomiarbete eller annan arbetslivserfarenhet

Meriterande om man tidigare har arbetat med ekonomisystem SAP

Vi ser också gärna att du är nyfiken och har en stor vilja att lära och utvecklas.
Har ett kritiskt tänkande och analytiska färdigheter för att identifiera och lösa problem. Du är en social och engagerad person som förstår vikten av samarbete och kommunikation för att laget ska nå uppsatta mål.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 29 september 2023

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 september 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024