OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stream International Nordic AB tillhandahåller teknisk support i Norden. Våra uppdragsgivare är högteknologiska företag som valt att outsourca delar av sin support. Stream hjälper både företagskunder och hemanvändare med teknisk support. Vi söker nu personal till teknisk support inriktad på kameror, scanners och kikare. Arbetsuppgifterna är att svara på frågor om service och reparationer. Ge återförsäljare svar om lagerstatus och lägga ordrar för dem. Man ska även ge support på produkterna, liksom hjälpa kunderna och ge råd och tips om handhavande, fotografering och felsökning. Utöver telefonsupport finns motsvarande support via email. Vi kan erbjuda dig: En ung och dynamisk organisation med ett öppet arbetsklimat Omfattande utbildning i produktkunskap, problemlösningsteknik, felsökning och loggningsverktyg Möjligheter till vidare utbildning och personlig utveckling Sociala aktiviteter. Kan du erbjuda oss: Kan du tala och skriva svenska och/eller norska samt engelska? Omfattande mjukvarukunskaper? Erfarenhet av eller stort intresse för fotografering? Utmärkta sociala och kommunikativa förmågor? Erfarenhet av kundservice? Resultatinriktat arbetssätt?