Kassa- och Kundserviceansvarig Biltema Värnamo

Kassa- och Kundserviceansvarig Biltema Värnamo

Arbetsbeskrivning

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 153 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 59 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden.



Om tjänsten

Som Kassa- och Kundserviceansvarig på Biltema har du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av Kundservice och Kassa. I ansvaret ingår allt från exponering och planering av personal till avdelningarnas resultat.

Det är du som sätter tonen för service och kundbemötande och det är du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner i reklamationshantering och kontanthantering. Du ansvarar för att policys och regler efterföljs och att avdelningarna håller sig inom varuhusets budget.

Som Kundserviceansvarig på Biltema i Värnamo ingår du i varuhusets ledningsgrupp.

Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.

Om Dig

Vi söker Dig som alltid har kunden och service i fokus, och som tycker om ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du har lätt både för att lära och för att lära ut och du leder genom att själv visa vägen.

Du är en nyfiken person som arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på utmaningar och nya uppgifter. Du är van att arbeta strukturerat och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.

För att lyckas i den här tjänsten ser vi att du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, och att du har erfarenhet från en ledande befattning. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering. Det är även starkt meriterande att du har erfarenhet och kunskap om bemanningsplanering och kollektivavtal, samt systemvana.

Vi ser gärna att du har kompetens eller intresse inom några av våra produktområden. Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet .

Sista ansökningsdag: 2022.02.13

Arbetsplats/placering: Värnamo

Anställningsform: Heltid, Tillsvidareanställning som inleds med provanställning 6 månader

Lön: Enligt avtal

Arbetstider: Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger

Frågor kring tjänsten ställs till: Mikael Vagerstam, varuhuschef Biltema Värnamo, manager.varnamo@biltema.com  

Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.
Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan.


Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Biltema Värnamo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Liknande jobb


25 april 2024

8 maj 2024