Kassapersonal på deltid till Ahlsell Arlandastad

Kassapersonal på deltid till Ahlsell Arlandastad

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Denna tjänst innebär primärt kassaarbete där du hjälper kunderna vid betalning. Du kommer att arbeta i företagets unika affärssystem och arbetsuppgifterna kan även innebära utskrift av faktura, orderbeställningar etc. Vidare kan du komma att vara behjälplig med övriga arbetsuppgifter i butiken så som upplockning, se till att butiken är iordningsställd, svara på frågor mm. I dina arbetsuppgifter ingår hela tiden service gentemot kund då du är företagets ansikte utåt när en kund kommer in i butiken.

VI hjälper till att bemanna butiken i Arlandastad och norra Stockholm/Uppsala och vi ser gärna att du kan arbeta deltid och vid behov. Även obligatoriskt att kunna arbeta 28-29/12.

Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med service. Tjänsten innefattar daglig kundkontakt och relationsskapande med både befintliga och nya kunder vilket gör att du som söker behöver känna dig trygg och bekväm med detta. Det är högst meriterande om du har arbetat i kassa tidigare men vi ställer inga krav på branscherfarenhet. Utbildning för tjänsten ingår.

Du som söker tjänsten är social och utåtriktad med en förståelse för siffror och administration. Du är effektiv i ditt arbete och ser inga problem med att stå i kassan ett helt arbetspass. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Vidare ser vi att du som söker tjänsten är noggrann, sifferkunnig och snabblärd.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som butiksmedarbetare.

För tjänstens tillsättning läggs störst vikt vid personlig lämplighet.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltd vid behov
Arbetstid: Variera mellan kl 07-16.45.
Plats: Norra Stockholm/Uppsala

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ men arbeta ute hos vår kund. För rätt person finns goda möjligheter för överrekrytering till kund.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum vilket gör att intervjuer kommer att hållas löpande så skicka in din ansökan så snart du kan!

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
<videoUrl>https://www.youtube.com/watch?v=-m4m5C94bTk</videoUrl>

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2023
  • Ansök senast: 29 december 2023

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


24 april 2024

Extraarbete som kundmottagare

Extraarbete som kundmottagare

23 april 2024

Säsong Kassamedarbetare 20 tim/vecka

Säsong Kassamedarbetare 20 tim/vecka

16 april 2024