OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Key Account Manager till nytt koncept Svensk Internetrekrytering äger och driver norra Europas största platsannonseringsnätverk.Företaget grundades 2004 och vår vision är att vara det marknadsledande företaget inom onlinerekrytering och karriärutveckling i norra Europa. Vi behöver nu dig som vill utvecklas som säljare inom B2B och siktar mot toppen.Vi startar ett nytt projekt i vår strategi att vara marknadsledande inom karriärutveckling. Du har arbetat med försäljning mot företag och arbetat som senior säljare med ansvar alternativt som Key Account Manager och vill fortsätta din karriär på ett företag som är noterat med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi sitter idag i en stor ljus lokal med utsikt över Sergels Torg vid T-centralen.Vi är ett företag med unga och drivna medarbetare som alla kämpar gemensamt mot samma mål.Vi strävar hela tiden för att bli bättre. För rätt person finns på sikt mycket goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Som affärsman/affärskvinna kommer du att identifiera, bearbeta och underhålla kunder, vilket ställer höga krav på dig som relationsbyggare och säljare.Beslutsfattarna hos våra kunder kan vara VD, marknadsföringschef eller övrig ansvarig personal. Övriga egenskaper du kan relatera till Snabbtänkt Vill bli bäst Lätt för att kommunicera med människor Är driven och tävlingsinriktad Vill tjäna mycket pengar Ger aldrig upp Vill arbeta med försäljning på lång sikt Du kommer att ha eget budgetansvar och rapportera direkt till Affärsområdeschefen.Arbetet innebär att via telefon sälja våra tjänster till företag, myndigheter och organisationer men framförallt att ta ansvar för din säljgrupp.Vi behöver din försäljningsbakgrund som du kommer att ha nytta av i ditt arbete. Kontaktpersoner Ansökan