KEY CUSTOMER MANAGER

Arbetsbeskrivning

Ruukki är en ledande expert som levererar metallbaserade komponenter, system och totalkoncept för byggsektorn och verkstadsindustrin.Koncernen har ett brett produkt- och servicesortiment inom metallprodukter.Ruukki har verksamhet i 23 länder och 13 000 anställda.Omsättningen år 2006 uppgick till 3,7 miljarder euro.

Ruukki Engineering erbjuder metallbaserade lösningar för lyft- och transportsektorn, pappers- och träförädlingsindustrin samt offshore- och varvsindustrin.
Ruukki söker en

KEY CUSTOMER MANAGER

Vi söker Dig som i en global verksamhet kan ansvara för att leda och utveckla försäljningen till såväl potentiella kunder som några av våra nuvarande nyckelkunder.Som KCM kommer Du aktivt ansvara för kundrelationerna gällande prissättning, leveransuppföljning, reklamationsuppföljning samt att se framtida möjligheter.I försäljningsarbetet så ingår det även att att leda kundaktiviteter.

Vi tror att Du har en mångårig erfarenhet av försäljning och marknadsföring för svetsade produkter.För att klara rollen så bör Du vara duktig i presentationsteknik och ha god förhandlingsvana.Vi förutsätter att Du har mycket goda kunskaper i engelska både i tal och skrift.Som person så tror vi du är en lagspelare som har lätt för att skapa nätverk.

Vi erbjuder Dig ett intressant arbete i en växande dynamisk internationell verksamhet där Du har stora möjligheter att bli en framgångsrik nyckelperson.Din placeringsort blir lämpligen på vår produktionsenhet i Hässleholm.



Läs gärna mer om oss och se fler av våra lediga tjänster på www.ruukki.com/se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ruukki Sverige AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 april 2007
  • Ansök senast: 14 maj 2007

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006