OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KGH Customs Service (tidigare KGH Spedition AB) söker medarbetare för att starta en ny avdelning för att administrativt sköta tullhandlingar mellan EU och Norge. Detta p.g.a. ökad uppdragsmängd. Den vi söker bör ha goda språkkunskaper i engelska och helst även tyska. Då vi sätter kunden i fokus ställer vi höga krav på serviceförmåga, förmåga att arbeta i grupp och viljan att ta ansvar. Du bör klara ett högt arbetstempo samtidigt som du skall vara noggrann och ha hög arbetskapacitet. Vi erbjuder ett stimulerande arbete med god arbetsmiljö, positivt arbetsklimat och konkurrenskraftiga arbetsvillkor i en firma i mycket stark tillväxt. Vi erbjuder en god upplärning och en möjlighet att utvecklas i företaget. Arbetsuppgifter: *Förtullning import/export/transitering *Kontakt med transportörer, importörer/exportörer *Kontakt med myndigheter Kvalifikationer: *Förmåga att jobba självständigt och i grupp *3-årig gymnasieutbildning *Mycket god datavana *Goda kunskaper i engelska *Strukturerad och ha en hög serviceförmåga