KGH Customs Services AB söker vikarier

Arbetsbeskrivning

P.g.a. ökad arbetsmängd söker KGH Customs Services AB medarbetare där arbetsuppgiften är att administrativt sköta tullhandlingar mellan EU och Norge. Den vi söker bör ha goda språkkunskaper i engelska och helst även tyska. Då vi sätter kunden i fokus ställer vi höga krav på serviceförmåga, förmåga att arbeta i grupp och viljan att ta ansvar. Du bör klara ett högt arbetstempo samtidigt som du skall vara noggrann och ha hög arbetskapacitet. Vi erbjuder ett stimulerande arbete med god arbetsmiljö, positivt arbetsklimat och konkurrenskraftiga arbetsvillkor i en firma i stark tillväxt. Vi erbjuder en god upplärning. Arbetsuppgifter: *Förtullning import/export/transitering *Kontakt med transportörer, importörer/exportörer *Kontakt med myndigheter Kvalifikationer: *Förmåga att jobba självständigt och i grupp *3-årig gymnasieutbildning *Mycket god datavana *Goda kunskaper i engelska *Strukturerad och ha en hög serviceförmåga

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KGH Customs Services AB
  • 3 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 16 december 2009
  • Ansök senast: 31 december 2009

Besöksadress

Tångenvägen 10
Strömstad

Postadress

Tångenvägen 10
STRÖMSTAD, 45235

Liknande jobb


3 mars 2010

Client Coordinator

30 april 2010

24 mars 2010

4 mars 2010