Klarna söker nya kollegor med start 14 Mars!

Klarna söker nya kollegor med start 14 Mars!

Arbetsbeskrivning

Är du en positiv och glad person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Har du även ett intresse för ekonomi eller en vilja att lära dig mer? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare på Klarna kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail och chatt kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-söndag 7.00-22.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Om dig
På Sitel Group anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar – inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser – med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter.
På Sitel värderar vi varje samtal!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid med Start 14 Mars
Tjänstgöringsort: Jönköping
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag
SYKES är från och med den 27 augusti en del av Sitel Group®

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYKES Jönköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 20 februari 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Postadress

Östra Storgatan 26
Jönköping, 55321

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024