Klienttekniker till helpdesk

Arbetsbeskrivning

Sedan starten 1986 har REAB Data AB etablerat sig som ett stabilt, kundnära IT-konsultföretag med kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Förtaget har heltäckande resurser inom infrastrukturlösningar, hårdvara, systemutveckling och hosting. Till vårt kontor i Göteborg söker vi nu en klienttekniker till vår helpdesk. Vi tror att du som söker behöver minst två års erfarenhet av följande: - Installation och underhåll i PC- miljö - Användarsupport - Windows XP, Vista och 7 - Felsökning av hårdvara - Ta emot inleveranser av hårdvara - Fjärrstyrning med tex Team Viewer eller liknande Du som vi söker skall förutom de formella kraven ovan även förfoga över en stor inre drivkraft och pedagogisk förmåga samt en för tjänsten relevant utbildning. Som person är du social, utåtriktad och tycker om att bygga nya kontakter. Tjänsten är från början ett vikariat men för rätt person mycket goda möjligheter till en fortsatt anställning när vikariatet går ut Ett stort plus är om du kan börja din anställning hos oss direkt. Passar ovanstående in på dig kan vi erbjuda dig ett intressant arbete i stimulerande miljö. REAB Data AB är ett företag där alla anställda har ett stort eget ansvar då vi alltid eftersträvar att bygga långsiktiga relationer till våra kunder. Din personlighet är därför en mycket viktig framgångsfaktor. Mer information om REAB Data AB hittar ni på www.reab.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: REAB Data AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 oktober 2010
  • Ansök senast: 24 november 2010

Liknande jobb


IT-tekniker till Sundsvall

IT-tekniker till Sundsvall

30 mars 2020

IT-Tekniker

15 februari 2010

IT tekniker / URVALSUPPDRAG

23 april 2010