Klockföretag söker logistikansvarig

Arbetsbeskrivning

Daniel Wellington är ett av Sveriges snabbast växande klockföretag och har sitt säte i Uppsala. Vi söker nu en person som ska ansvara för vår lager- och kundserviceavdelning. Personen vi söker kommer att ha till uppgift att se till att den dagliga verksamheten på avdelningen flyter på och utvecklas. Lageravdelningen sköter tullhantering samt packning och leverans av företagets produkter och kundserviceavdelningen ger service åt både privat- och företagskunder. Arbetet som logistikansvarig sker i nära samarbete med företagets ledning samt den övriga verksamheten och rapporteras dagligen till dessa.

Du som söker ska vara bra på att organisera och strukturera ditt såväl som dina kollegors arbete. Du är inte rädd för att ta plats och trivs med det ansvar som kommer med tjänsten. Arbetet ställer krav på lyhördhet och flexibilitet. Du har en förmåga att prioritera arbetet så att rätt person utför rätt uppgift samtidigt som du alltid ser dig själv som en naturlig del av arbetslaget.

Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av liknande arbete samt dig som haft personalansvar eller en motsvarande ansvarsroll. Då Daniel Wellington agerar på en internationell marknad är goda kunskaper i det engelska språket ett krav och övriga språkkunskaper meriterande.

Start: Tillsättning sker omgående
Typ: Heltid med sex månaders provanställning.

Ansökan tas emot löpande via e-mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-koordinator Martina Engwall

HR Manager Anders Hedman

Sammanfattning

Besöksadress

VÄSTRA ÅGATAN 16
UPPSALA

Postadress

VÄSTRA ÅGATAN 16
UPPSALA, 75309

Liknande jobb


30 maj 2024

27 maj 2024