OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social person som har ett genuint intresse för kvalitet, miljö och arbetsmiljöfrågor? Har du erfarenhet av KMA-jobb sedan tidigare? Då söker vi efter dig!
Dina arbetsuppgifter
Som ansvarig för KMA (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö), på Vestia Construction Group AB, driver och ansvarar du för våra frågor gällande kvalitet-, miljö- och arbetsmiljö. Företaget är certifierat enligt ISO 9001, 14001 samt 45001 och vi söker dig som gillar KMA-arbete i härliga team.
Du kommer att ha ett övergripande ansvar för KMA-arbetet, du följer projekten i det dagliga och praktiska arbetet. I rollen har du mycket kontakt inom organisationen men även med beställare, myndigheter och underentreprenörer/leverantörer.
Du stöttar och säkerställer att företaget tillika projekten följer lagar, krav och egna högt ställda krav. Du är en resurs för hela vår verksamhet då det gäller gemensamt beslutade arbetssätt, dess framdrift och utveckling. I rollen kommer du även att vara involverad i efterlevnad och framdrift av företagets ledningssystem. Du erbjuds möjligheten att driva på vårt hållbarhetsarbete, där en del är att utveckla och stärka kompetensen kring miljö-arbetet och alternativa val.
Om företaget
Kunden är verksam inom bygg- och entreprenadverksamhet samt projektutveckling. De utför bland annat underhålls-, reparations- och ombyggnadsarbeten.
Mer information om vår kund ges vid intervjutillfälle.
Din profil
Du har ett genuint intresse för kvalitet, miljö och arbetsmiljöfrågor. Du har naturligtvis en erforderlig utbildning och några års erfarenhet av yrket med dig. Byggbakgrund är ej ett krav men är meriterande. Som person är du engagerad, kommunikativ och bra på att samarbeta. Vidare är du är noggrann, strukturerad och har förmågan att prioritera och leda.
Skallkrav:
• Utbildning – 3 årig högskoleutbildning
• 3-4 års erfarenhet av KMA jobb
• Svenska och engelska
• Körkort+Bil
Meriterande:
• Byggbakgrund
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Mölndal
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid, 100 %
Urval sker löpande! Ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996