Kom och jobba med vårt härliga Customer Success-team i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Visma Advantage är en del av Visma koncernen som är en ledande leverantör av affärskritisk programvara för ett mer effektivt och motståndskraftigt samhälle. Genom att förenkla och automatisera arbetet för företag och organisationer i alla storlekar förbättrar vi människors vardag. Koncernen utgörs av 13 600 fantastiska kollegor i över 200 bolag. Med över 1 100 000 privata och offentliga kunder i Norden, Benelux, Central- och Östeuropa och Latinamerika och en nettoomsättning på 1 741 miljoner euro 2020, är vi fast beslutna att göra morgondagen bättre än idag.

Hos Visma Advantage vet vi att ju mer våra kunder använder vår tjänst desto mer tid och pengar sparar de. Nu söker vi en ny kollega till vårt customer success-team med placering i Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter att utbilda och engagera våra kunder i vår inköpsportal för att de ska kunna göra smartare inköp och spara mer pengar.

 

Kika gärna in på vår hemsida för mer information om oss: https://www.visma.se/rabatter-for-foretag/

 

Vi söker dig som älskar service, kunddialogen och förstår den viktiga kundresan. Din absolut viktigaste uppgift är att ge våra kunder professionell service, aktivera och utbilda både nya och befintliga kunder i vår tjänst samt att skapa lojalitet och behålla våra befintliga kunder. I vårt dagliga arbete kommunicerar vi med våra kunder via telefon, epost och chatt. I rollen ingår även diverse olika administrativa uppgifter.

 

För att du skall trivas i din roll hos oss är det viktigt att du:

• Är noggrann, pedagogisk, lyhörd och engagerad.

• Är trygg med servicerollen och kunddialogen.

• Är duktig på att kommunicera i både tal och skrift.

• Är orädd för det säljande samtalet. För oss är det viktigt att behålla våra befintliga och utveckla våra nya kunder.

• Vill utvecklas i din roll tillsammans med oss.

• Är en duktig teamspelare.

• Gillar att jobba brett med olika arbetsuppgifter.

 

Vi erbjuder en härlig flexibel arbetsplats i trevliga lokaler på Lindhagensgatan 94 i Stockholm med möjlighet att jobba hemifrån vissa dagar i veckan. Din onboarding kommer att genomföras till stor del från kontoret om så är möjligt. Tjänsten är på heltid (kontorstider) och en tillsvidareanställning med önskemål om tillträde omgående. Vi månar om våra medarbetares välmående och erbjuder bland annat ett förmånligt friskvårdsbidrag och personalcykel

Kontaktpersoner på detta företaget

Lovisa Niklasson
076-852 05 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visma Advantage AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 7 februari 2022

Postadress

Box 34154
Stockholm, 10026

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024