OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet söker till ett rikstäckande företag en person som ska arbeta som receptionist och administrativ assistent. Dina arbetsuppgifter kommer att vara följande: -Vara spindel i nätet på kontoret. -Ta emot och ta hand om besök till kontoret. -Varierande administration -Hantering av telefon, fax, post och porto -Diverse uppgifter som papper och toners till kopiator/skrivare, samt hålla snyggt i lokalen. -Ansvara för inköp ev. fika till möten -Vid behov boka mindre konferenser, möten. -Bokning av lokaler Här får du chansen att komma in i ett expansivt företag och arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter. Är du den vi söker? Personen vi söker har energi och kan förmedla positivitet och glädje. Vidare är du utåtriktad, har vana av, och tycker om att arbeta med olika sorters människor. Flexibilitet och förståelse för att arbetsuppgifterna kan skifta från att ena stunden ta emot 20 besökare, till att i nästa stund hantera enklare administrativa uppgifter eller sköta posthantering, är en förutsättning. Har du HR-bakgrund är detta meriterande. Sunt förnuft, goda datakunskaper samt svenska och engelska i tal och skrift är det krav på. Urvalet görs löpande så sök idag! Information om uppdraget Start: 14 april Arbetstid: Kontorstid Omfattning: Heltid i 3 månader med chans till förlängning Lön: 110kr/timme Tjänsten är uppdrag ingår i vår bemanningsverksamhet, detta innebär att du kommer att vara anställd av Komet och uthyrd till våra kunder.