OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en driven kommersiell projektledare! Har du flerårig relevant arbetslivserfarenhet eller högskoleexamen med inriktning ekonomi? Just nu söker vi dig till stort internationellt företag i Finspång.
Har du en stark passion av att växa inom det kommersiella området? Gillar du att ha kontakt med kunder och leverantörer är detta jobb något för dig. Du kommer att ha ett stort ansvar för det ekonomiska resultatet i gruppen. Du kommer även att ansvara för avtalskrav, fakturering, betalningar etc.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som kommersiell projektledare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter följande:
• Du kommer att vara den kommersiella kontakten mot kunder, leverantörer, partners och andra interna och externa intressenter som banker, försäkringsbolag, personalfunktioner samt mot andra företag.
• Du kommer att ha ansvar för de ekonomiska resultaten inom projektet, såsom att hantera projektrisker och möjligheter i samarbete med den tekniska projektledaren.
• Du kommer att vara ansvarig för att uppfylla de kommersiella avtalskraven som "villkor", fakturering, betalningar, finansiella garantier, skatter, försäkringar, säkring, skadestyrning samt budgetering, uppföljning och rapportering.
Arbetstider
Heltid under perioden 2021-05-03 – 2022-03-01
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• Har en akademisk examen, helst inom ekonomi.
• Vi tror att du har kommersiell erfarenhet, kan hantera kommersiella frågor på ett professionellt sätt och att du har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll.
• Du förstår värdet av att tillfredsställa din kund och har erfarenhet av att samarbeta med kunder i olika kulturer.
• Du är utåtriktad, ambitiös och har en bra förmåga att arbeta i ett team. Du tar ansvar, är detaljerad och ser till att leverera i tid och med rätt kvalitet.
• Du har erfarenhet av att arbeta i Excel. Kunskap i SAP är en fördel.
• Du kan kommunicera på Engelska i tal och skrift
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-04-02, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Dejan Livancic, Dejan.Livancic@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044