Kommunikativ kundcentermedarbetare till Vällingby sökes

Kommunikativ kundcentermedarbetare till Vällingby sökes

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Vårt kundföretag är del av bostadsbolag. Här möts du trevliga kollegor som trivs att arbeta med service, människor och ha en omväxlande kundkontakt. Nu söker vi dig som vill vara del av att stärka upp avdelningen med kundsupport.

Konsultuppdraget är på heltid, 38.25h/v och startar 15 mars 2023 och sträcker sig till och med 30 september 2023. Du utgår från kundcenter placerat i Vällingby C. Man kan kombinera kontorsarbetet med 2 dagar på distans.

Låter det intressant? Då hoppas vi att du vill läsa vidare och söka direkt, vi vill tillsätta tjänsten omgående. 

Om rollen  

Vår kund befinner sig i utvecklingsfas och man ska tycka om att vara med på kundresan som verksamheten gör. Som kundcentermedarbetare förstärker du teamet med kundsupport främst i telefon och inkommande ärenden via webben. Du samarbetar löpande under dagen med team och teamleader och håller deadlines samtidigt som du är noggrann att passa tider vid kundbesök. Erfarenhet krävs av att vända missnöje till nöjdhet och teamet strävar efter hög kundnöjdhet med service av hög kvalité.

Du kommer ingå i ett kollegialt team med kollegor som är lyhörda, kommunikativa, resultatorienterade och handlingskraftiga och ser gärna att du drivs av att arbeta i effektivt team. Du har en tydlig struktur i ditt arbetssätt och följer uppsatta rutiner.  

Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter i uppdraget  

• Att leverera det bästa kundmötet över telefonen och via mejl
• Registrera ärenden i vårt fastighetssystem
• Boka in hembesök för våra hyresgäster. 

Vem vi tror att du är?  

Vi söker en effektiv och kommunikativ kundcentermedarbetare som ska trivas att arbeta heltid och samtidigt vara en DO-ER. Du är en stjärna på att hantera missnöjda kunder och delar visionen om att missnöjda kunder lär oss bättre.

Vi tänker oss att som kundservicemedarbetare har du god självkännedom, är noggrann och arbetar strukturerat för att prioritera dagen. Även tidigare kundtjänstarbete inom bredband, TV och telefoni ser vi som ett plus. För rätt person finns det goda möjligheter till en fortsatt utveckling både inom avdelningen och bolaget. Du är orädd och blir inte stressad av att se en telefonkö växa och har förmågan att arbeta vidare med tempo. Vår kund arbetar ständigt för att förbättras och vara ledande, det är bra om du har vanan att arbeta i en utvecklande verksamhet. Vi ser gärna att du bidrar med förslag och idéer. 

Kvalifikationer  

För att lyckas och göra succé i rollen har du följande erfarenhet

• Kunskaper inom fastighet/ felanmälan/ liknande
• Har arbetat med telefonen som verktyg
• Goda kunskaper i tal och skrift både på svenska och engelska 

Konsultuppdragets omfattning 

Heltid, 38.25 timmar per vecka
Start 19 mars - 30 september 2023
Möjlighet att arbeta 3 dagar på kontoret, 2 dagar distans  

Du blir konsult via The Place
Vänta inte på bättre tider – intervjuer sker löpande och rollen kan tillsättas inom kort. Sök gärna direkt!

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2023
  • Ansök senast: 18 mars 2023

Liknande jobb


Projektadministratör

2 juni 2024

31 maj 2024