Kommunikatör till omgående uppdrag

Kommunikatör till omgående uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som kommunikatör kommer du att arbeta med intern och extern kommunikation hos vår kund. Du kommer att arbeta på både strategisk och operativ nivå. I din roll ingår att planera och genomföra kommunikationsinsatser, göra marknadsundersökningar och omvärldsanalyser. Utforma informationsmaterial, varumärkesarbete samt uppdatera information på extern och intern webbplats är också arbetsuppgifter som tillhör rollen. Naturligtvis ingår även arbete med digitala kanaler och sociala medier.

I din roll som kommunikatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• internt och externt kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå
• planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser
• marknadsundersökningar och omvärldsanalyser
• utforma informationsmaterial
• rådgivning till kollegor i kommunikationsfrågor
• uppdatera information på extern och intern webbplats

Tjänsten som kommunikatör är ett uthyrningsuppdrag på ca 1 år med start omgående så sök tjänsten snarast!

Om dig
Vi söker dig som har en kommunikations- eller informationsexamen från högskola/universitet eller annan relevant utbildning som bedöms likvärdigt. Du har minst 3 års erfarenhet av kommunikationsarbete. Naturligtvis har du en god kommunikativ förmåga och har lätt för att uttrycka dig i tal och framförallt skrift, i så väl svenska som engelska.

Som person är du noggrann, drivande och ansvarsfull. Du är van att arbeta efter uppsatta mål och slutför det du har påbörjat. Du trivs med att arbeta självständigt och är strukturerad i ditt arbete. Du har lätt för att samarbeta och bygga goda relationer både inom och utanför organisationen. Att ge god service till andra en självklarhet för dig.

Viktigt för tjänsten är:
• kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.)
• webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.)
• erfarenhet av att arbeta med enkäter
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska

Om ansökan
Vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2022-01-26. Sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:

Sara Pagré, tel 054-771 85 47 alt sara.pagre@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Sökord
Kommunikatör, kommunikation, Communication, Karlstad, Värmland, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2022
  • Ansök senast: 26 januari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


26 januari 2024

24 januari 2024

24 januari 2024

22 januari 2024