OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Com Hem söker kommunikatörer till Kundservice i Härnösand
Com Hem är Sveriges ledande leverantör av triple play-tjänster - tv, bredband och telefoni.I juni 2006 integrerades UPC Sverige med Com Hem, vilket ger företaget 1,7 miljoner kunder över hela Sverige.Detta innebär att drygt en tredjedel av landets hushåll är anslutna till Com Hems nät.De anslutna hushållen har tillgång till bredbandstjänster av hög kvalitet, prisvärda tjänster för fast telefoni och marknadens största tv-utbud.Com Hem erbjuder även interaktiva tjänster som underlättar drift, kommunikation och underhåll för fastighetsägare.Företaget har cirka 650 anställda med huvudkontor i Stockholm.Ägare är The Carlyle Group och Providence Equity.Besök oss gärna på www.comhem.com
Kundservice i Härnösand är en sälj- och supportorganisation som hanterar kundärenden.Kundservice är en nyckelfunktion för hela Com Hems verksamhet eftersom det är här de flesta av våra kundmöten äger rum varje dag.
Vi kommer att tillsätta ett antal kommunikatörstjänster i september.
Arbetsuppgifter och mål i tjänsten:
Att besvara alla våra kundingångar såsom telefon, mail, fax mm
Aktivt sälja våra 3 produkter bredband, tv, samt telefoni till nya samt befintliga kunder
Ge support till Com Hems kunder samt att lösa deras frågor och problem gällande bredband, tv och telefoni.
Tillse att Com Hems kvalitet är god och att kunderna är nöjda.
Erfarenhet:
För att passa i denna roll bör du ha ett starkt intresse för datorer, tv och telefoni
samt brinna för försäljning och alltid var serviceinriktad.
Utbildning får du av oss under dina första veckor när du börjat.
För att kunna hantera mail och viss administration måste du vara duktig i det svenska språket.Har du andra språkkunskaper är det en merit.
Personliga egenskaper:
Du är teknikintresserad, samt en god kommunikatör som aktivt arbetar med försäljning i alla samtal.Du har fallenhet att kunna känna av kundens behov.Vidare är du flexibel, strukturerad och kan arbeta självständigt i ett högt tempo.
Det är viktigt att du kan ta hand om kunden, är servicemedveten, kan styra samtalet och har förmåga att fatta beslut.
Arbetstider:
Du har schemalagd arbetstid, med kvälls- och helgbemanning.
Utbildningsperiod:
Start 11 september, på kontoret i Härnösand
Kontaktpersoner: