Kommunikatörer deltid

Arbetsbeskrivning

Allsite grundades 1999. Vi är ett säljbolag som planerar och genomför våra uppdragsgivares försäljningsinsatser. Verksamheten är inriktad mot kundintensiva företag som löpande och under en längre period har behov av nyförsäljning och merförsäljning mot befintliga kunder. Företaget har idag kunder inom branscher som telekom, energi och IT. Allsite Contact Center öppnar sitt Falköping-kontor i januari 2008. Har du vad som krävs för att vara med från början? Att jobba som kommunikatör på ett Allsite Contact Center innebär att du utför säljuppdrag åt våra kunder, och under början av 2008 är det miljövänlig energi som gäller. Du får en 2-dagars utbildning med tillhörande intyg att du genomgått en grundläggande kurs i produkten och försäljningstekniken. Förutom detta kommer du att lära dig jobba kvalitetsmedvetet och målinriktat. Du kommer lära dig jobba med nyckeltal och se vilken relation de har till ditt resultat. Naturligtvis kommer du också lära dig den teknik du kommer handskas med hos oss, och lite om vilka positiva möjligheter som öppnar sig med ett intyg från Allsite Contact Center i handen. Allsite är ett av Sveriges tio största callcenters räknat till antalet anställda, och den som blivit utbildad av oss kan känna sig trygg när hon eller han söker ett annat kommunikatörsjobb. Våra anställda är vårt varumärke och vår ryggrad. Därför ges alla en komplett och till stor del individanpassad utbildning, löpande coachning i arbetet och fortlöpande vidareutbildning. Våra uppdragsgivare ställer stora krav på oss - och vi på dig. Värderingar är mycket viktiga för oss, vi vill att de ska vara det för alla som jobbar hos oss också. Om Du delar våra värderingar ömsesidighet, långsiktighet och utveckling så vill vi ha din ansökan idag, helst tidigare! Ömsesidighet - Det som är bra för våra kunder är bra för oss och för våra anställda. Långsiktighet - Att bygga långsiktigt - i sitt arbete, sina relationer, sitt liv - ger mer tillfredsställelse än kortsiktiga vinster någonsin kan. Dessutom är det i särklass det mest lönande! Utveckling - En dag utan[utveckling är en bortkastad dag. Hos oss kan alla växa varje dag, genom att vi tillsammans jobbar målinriktat och fokuserat. Ingenting är omöjligt för den som fortsätter utvecklas! Du behöver förutom att dela våra värderingar även kunna prata bra svenska, vara social och oblyg samt kunna arbeta disciplinerat efter givna föreskrifter. Vi tror också att du har flera av följande egenskaper: * Framåt * Utåtriktad * Tävlingsmänniska * Ambitiös * Vältalig * Artig * Förtroendeingivande * Har ett vinnande och tilltalande sätt

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon
0735161502
Martin
0520- 40 93 00
Rekryteringsansvarig Martin
0520- 40 93 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Allsite Contact Center
  • 3 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 8 januari 2008
  • Ansök senast: 13 februari 2008

Besöksadress

c/o Allsite Frykholmsgatan 8C 28131 Hässleholm
None

Postadress

c/o Allsite Frykholmsgatan 8C
Hässleholm, 28131

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010