OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter utökar vårt säljteam! Vill du tillhöra ett framåt strävande säljteam med möjligheter att utvecklas? Kan du jobba mot tydliga målbilder och göra en skillnad i ditt säljteam? Vill du jobba som driven säljare men utan osäkerhet ifrån provisions baserad inkomst? Då är du rätt person för oss. Känner du igen dig själv som engagerad, viljestark och serviceinriktad? Har du dessutom erfarenhet av försäljning och kundkontakt är detta en stjärna i kanten. Arbetsuppgifterna är att via telefon sälja tjänster, bygga relationer med både befintliga och nya kunder samt ge professionell rådgivning. Vi tror starkt på att ge våra anställda bästa möjliga kompetens och möjlighet till internutbildning och certifiering inom försäljningsrelaterade områden finns. Vår filosofi är att: För att bli en lyckad "säljare" behöver du fyra saker: 1. Kunskap om produkten. 2. Förmåga att känna av kundens behov. 3. Fallenhet i konsten att kommunicera. 4. Engagemang, viljestyrka och servicekänsla Nya anställda hos oss får genomgå utbildning i punkt 1-3 men 4:an ser vi att du har med dig i bagaget till oss. Arbetstider 08:00-17:00 (med möjlighet att jobba extra på kvällar/helger) TVEKA INTE! Vill du jobba och utvecklas i ett positivt team så sök och ta chansen att jobba med något du verkligen har nytta av resten av livet! --------------------------------------------------------------------------------------- RESULTAT Contact Center AB har funnits sedan 1988 och har idag tre Contact Center belägna i Stockholm, Hofors och Härnösand med totalt över 500 anställda. Vi sitter i nya lokaler vid kanalen på Magasinsgatan. Våra uppdrag är att hjälpa företag och organisationer att skapa trogna kundrelationer genom försäljning, besöksbokning och marknadsundersökningar via telefon. -Vi arbetar med flera av Sveriges mest kända varumärken inom telekom och bredband.