OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker omgående 20 nya medarbetare till vår kvällsverksamhet i Hofors. RESULTAT Contact Center AB har funnits sedan 1988 och har idag tre Contact Center belägna i Stockholm, Hofors och Härnösand med totalt över 500 anställda. Vi hjälper företag och organisationer att skapa trogna kundrelationer främst genom försäljning men även besöksbokning och marknadsundersökningar via telefon. Vi arbetar med flera av Sveriges mest kända varumärken inom bla. telefoni/bredband och media. Som kommunikatör är du våra kunders ansikte utåt vilket ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt och vägvinnande sätt. Vår kontakt med kund sker via telefon och hos oss fungerar du som en viktig länk i våra uppdragsgivares kundrelationer. Förutom en välutvecklad kommunikationsförmåga behöver du kunskaper om våra uppdragsgivare och försäljning. Har du inte det så lär vi dig det! Våra förväntningar på dig är: * Du kan se strategiska möjligheter för kunden och därmed utveckla försäljningen. * Du är lyhörd och kan känna av kundens behov. * Du är social och kan föra en dialog med alla olika sorters människor * Du är tuff i förhandling och brinner för försäljning. * Du är en öppen och positiv lagspelare som ser möjligheter istället för problem. * Du är flexibel och gillar nya utmaningar. * Du är stresstålig och trivs en miljö där det går snabbt. Dina utmaningar: Arbetsuppgifterna är att via telefon sälja tjänster, bygga relationer med både befintliga och nya kunder samt ge professionell rådgivning och sälja våra kunders breda produktutbud. Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas. Du får: * Grundlig introduktion om företaget och våra uppdragsgivare * Daglig träning/coaching i arbetet. * Yrkesmässig och personlig utveckling. * Formaliserad säljträning. * Ett bra socialt nätverk. * En jäktig och ibland kaotisk men en väldigt rolig vardag i en föränderlig bransch