OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi utökar vår verksamhet med ett mindre special team 5 till 6 personer för bearbetning av våra kunder på vardags eftermiddagar. Ni kommer jobba mot en av de större telekom operatörerna i norden med bearbetning av deras befintliga kundstock. VENDATOR Contact Center AB har funnits sedan 1988 och har idag tre Contact Centers belägna i Stockholm, Hofors och Härnösand med totalt över 700 anställda. Vi hjälper företag och organisationer att skapa trogna kundrelationer genom försäljning, besöksbokning och marknadsundersökningar. Vi arbetar med flera av Sveriges mest kända varumärken, bl a Telia och Telenor och riktar oss till största delen mot befintliga kunder. Som kommunikatör hos oss är du våra uppdragsgivares ansikte utåt vilket ställer krav på din förmåga att kommunicera på ett vägvinnande sätt! Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas! Varför skall du arbeta hos VENDATOR? . Är du intresserad av att lära dig ett yrke som du kommer att ha nytta av i resten av ditt liv, både arbetsmässigt och privat? . Vill du ha möjlighet att utbilda dig internt och lära dig ett nytt yrke ifrån grunden eller har du redan erfarenhet men vill få vidare utveckla den och bli professionellt certifierad inom olika fördjupningsområden/inriktningar. . Tycker du att det är en förmån att ha möjlighet att själv påverka vilka dagar och i vilken omfattning du vill arbeta? Arbetstider Mån-fred 13-21 i första hand med individuell schemaläggning Start under september månad med sälj- och introduktionsutbildning ev. på kvällstid. Läs gärna mer om oss på www.vendator.se