OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Want är ett framåt, expansivt och väletablerat företag i bemanningsbranschen. Vi erbjuder våra kunder heltäckande kompetensförsörjningstjänster. Want tillhandahåller personal för uthyrning och rekrytering inom ekonomi och kontor/administration. För kunds räkning söker vi nu en KOMPETENSMANAGER Arbetsuppgifter Den vi söker är en person med egenskaper som självgående, driven, affärsmässig, och ha förmågan att kunna prioritera. För rollen krävs att personen är duktig att formulera sig i text med bra svenska. Erfarenhet av tyngre rekryteringar av chefer och ledande befattningar I rollen ingår att hålla i kompetensutveckling genom att vara den som driver, följer upp och stöttar personalchefer och ser till att de implementeras och efter levs. Vara den som ansvarar för att fram tagen krisplan implementeras, involvera alla som berörs/utbilda alla medarbetare/chefer i landet och se till att den följs. I rollen ingår att ta fram en eng/språkutbildning för alla anställda Du kommer att ingå i ledningsgruppen för KY-utbildningar i Strängnäs. I rollen ingår att följa upp pågående chefsutbildning - se till att den efterlevs genom till personalcheferna ute i landet. Vara medveten om att resor kan förekomma. God kunskap i engelska i tal & skrift och ett stort plus om du talar och förstår franska. Tjänsten ska tillsättas 1 augusti med över lämning ett par veckor i början av juni. Tycker du att ovanstående stämmer in på dig? I så fall är jag mycket glad över att få ta emot ditt cv och personliga brev så snart som möjligt!