Konsult CAP för ITPLC, Sundsvall

Konsult CAP för ITPLC, Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Sundsvall
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

I uppdraget ingår det att utveckla, förvalta, köra och förbättra kundens CAP produkter inom flerkundshantering och kundanpassningar. Bl. a. (Container byggstödstjänster ”CAAS”, Microsegmentering, GitOps, Resurshantering, behörighetshantering, Pipelines, Marketplace för Cloud Native produkter), samt upprätthålla Professional services till dessa.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- 3 års erfarenhet inom Container-teknik. (Openshift/Kubernetes, Docker/CRI-O).
- 5 års erfarenhet av Linux/Unix.
- 3 års erfarenhet av automatiserade leveranser mot CAP (CI/CD).
- Behärskar ett eller flera programmeringsspråk.
- Erfarenhet av arbete med containerteknik i storskalig IT-drift i en organisation med minst ca 500 anställda.
- 1 referensuppdrag som styrker kompetens gällande arbete med containerteknik


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Längre arbetslivserfarenhet än vad som framgår i skall kraven gällande erfarenhet inom Container-teknik. (Openshift/Kubernetes, Docker/CRI-O).
- Längre arbetslivserfarenhet än vad som framgår i skall kraven gällande erfarenhet av Linux/Unix.
- Längre arbetslivserfarenhet än vad som framgår i skall kraven gällande erfarenhet av automatiserade leveranser mot CAP ( CI/CD ).


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2021
  • Ansök senast: 2 december 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


18 september 2023

15 september 2023

Teknikansvarig VA till SYSTRA i Karlstad

Teknikansvarig VA till SYSTRA i Karlstad

8 juni 2023