OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kyllenius & Garmer står inför en expansion och är i behov av ytterligare kompetent personal. Vår affärside är att bistå företag, organisationer och myndigheter med tjänster inom affärsutveckling, verksamhetsfinansiering, bokföring och redovisning samt med rådgivnings- och granskningstjänster. Tjänsten Vi söker nu en Konsultassistent med placering i Stockholm som bör kunna hålla i följande uppgifter på kontoret: . Ta emot inkommande samtal, e-post och fax . Välkomna kunder och klienter till kontoret vid bokade möten . Planera och boka möten med klienter åt våra konsulter . Boka resor åt konsulterna (flyg och tåg) . Förbereda möten i form av utskrift av underlag och agendor . Allmänna administrativa göromål (posthantering, mindre inköp m.m.) . Assistera konsulter Din profil . Kunskap om gott kundomhändertagande . Serviceinriktad och trevlig . Strukturerad . Självständig . God administrativ förmåga samt van datoranvändare . Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift . Ekonomiska baskunskaper Företagspresentation: http://platsbanken.ams.se/presentation/75/8-0425-875.html