Konsultassistent - KSA2006-7

Arbetsbeskrivning

Kyllenius & Garmer står inför en expansion och är i behov av ytterligare kompetent personal. Vår affärside är att bistå företag, organisationer och myndigheter med tjänster inom affärsutveckling, verksamhetsfinansiering, bokföring och redovisning samt med rådgivnings- och granskningstjänster. Tjänsten Vi söker nu en Konsultassistent med placering i Stockholm som bör kunna hålla i följande uppgifter på kontoret: . Ta emot inkommande samtal, e-post och fax . Välkomna kunder och klienter till kontoret vid bokade möten . Planera och boka möten med klienter åt våra konsulter . Boka resor åt konsulterna (flyg och tåg) . Förbereda möten i form av utskrift av underlag och agendor . Allmänna administrativa göromål (posthantering, mindre inköp m.m.) . Assistera konsulter Din profil . Kunskap om gott kundomhändertagande . Serviceinriktad och trevlig . Strukturerad . Självständig . God administrativ förmåga samt van datoranvändare . Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift . Ekonomiska baskunskaper Företagspresentation: http://platsbanken.ams.se/presentation/75/8-0425-875.html

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kyllenius & Garmer AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 november 2006
  • Ansök senast: 22 november 2006

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006