Konsultchef

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Det händer spännande saker på Arena Personals Helsingborgskontor. Vi har en stadig tillväxt i regionen och söker nu ytterligare en konsultchef med säljande personlighet som vill bli en del av vårt framgångsrika team.

Som konsultchef har du ett varierande arbete och stora kontaktytor. Rollen kommer på sikt att innebära delaktighet i hela kedjan från införsäljning av nya uppdrag till rekrytering och ansvar för anställd personal. Som konsultchef arbetar du brett med HR-frågor som rör rekrytering, arbetsrätt, arbetsmiljö, lön etc. Eftersom du kommer att arbeta med vår viktigaste resurs, våra medarbetare, krävs det att du är bra på att skapa goda relationer och att du har förmågan att inge förtroende.

Vi är intresserade av dig och blir du anställd kommer du att vara en viktig del i vår satsning under 2015.

Så här beskriver en av våra medarbetare, Martin, sin roll som säljande konsultchef:

"Jag började arbeta på Arena Personal under 2014 och jag har aldrig kommit in så snabbt i en organisation tidigare. Det jag gillar mest är den positiva energin som vi skapar tillsammans i företaget. Kombinationen av arbetsuppgifter och kollegor är det jag värdesätter mest och jag bokar mina egna besök, träffar kandidater, konsulter och kunder varje dag. Det märks att Arena Personal är det personliga bemannings- och rekryteringsföretaget, det känner man tydligt ute hos våra kunder. Kulturen på Arena Personal handlar för mig mycket om att lyssna och hjälpa sina kollegor och att tillsammans skapa bra förutsättningar för våra kunder.”

Din profil

För att lyckas i branschen måste du ha näsa för affärer och ett starkt driv i ditt sätt att arbeta samt gärna ha dokumenterade säljresultat.

Du som söker tjänsten har någon form av erfarenhet av personalledning eller har arbetat inom bemannings- och rekryteringsbranschen tidigare. En examen inom beteendevetenskap, HR, försäljning eller ekonomi är något vi ser som ett krav.

Som person är du ansvarstagande, social, lösningsfokuserad samt har god människokännedom. För att lyckas i rollen bör du ha ett brett kontaktnät i Helsingborgsregionen och förmåga att ta självständiga beslut. Vidare är du en god administratör med hög IT-kompetens. B-körkort är ett krav.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 27 mars 2015

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024