Konsultchef

Arbetsbeskrivning

Ta tillfället att få möjligheten att arbeta i ett sammansvetsat team på ett företags om är Great Place to Work certifierat flera år i rad!

Vi söker en person med hög social kompetens och en positiv grundsyn. För att lyckas i rollen krävs det att du är självgående, driven och ansvarstagande. Du motiveras av att nå resultat och arbetar ständigt för förbättring och utveckling. Du ska kunna arbeta självständigt och vara en självklar lagspelare som sprider positiv energi i gruppen och hela tiden strävar efter att överträffa dig själv.



Mediterande

- Ledarskapserfarenhet

- Personalansvar

Syfte med tjänsten



Säkerställa att våra bemanningsuppdrag har rätt kompetens på plats i rätt tid, till rätt kostnad. Denna tjänst säkerställer att våra kunder är nöjda och att våra konsulter tas väl omhand och gör ett bra arbete hos kunderna. Du ansvarar för att utbilda våra konsulter i relevanta kompetensområden som krävs i de roller som vi rekryterar och bemannar. Du följer även upp samarbetet för att säkerställa en hög kvalité på den personal som vi tillsätter.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

Primära

- Rekrytering av konsulter till våra kunder genom att ta ansvar för hela rekryteringsprocessen

- Säkerställa att våra konsulter följer arbetsbeskrivningen ute hos kund samt konsultvård

- Bygga konsultpool genom leverantörer och O.M´s egna verktyg

- Utveckla och utbilda våra konsulter enligt OM Staffing Academy

- Säkerställa och sköta uppföljning med kund

- Hålla Teamtailor uppdaterat med uppdrag, annonser, rätt kontaktpersoner och design

- Skapa annonser och konsultdatabaser för olika uppdrag

- Ansvarig för tidsrapportering, jour, sjukanmälningar, semesterplanering för konsulterna

- Utveckla produktområdet så att vi följer trender och marknaden

- Vara en förebild på kontoret för att bygga en stark O.M kultur

Ansvar i rollen

- Indexering/ändring av konsultlöner i samband med revision eller ändring av rollbeskrivning

- Efterleva bolagets värderingar ”True Commitment, Great Together & Always Improve” samt följa O.M´s policies

- Rapportering enligt uppsatt struktur

- Vara en god representant för OM

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå. (http://www.officemanagement.se/)

Vi är övertygade om att ett välmående företag börjar med välmående medarbetare; mänskliga möten är avgörande för en dynamisk arbetsplats som främjar idéer - och framgång. Frihet och ansvar, personlig utveckling och möjlighet att påverka, är också viktiga värdeord som vi anser skapar ett välfungerat samarbete.


Start: Mitten av mars 2023

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Måndag-fredag 8-17

Plats: Solna

Sammanfattning

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024