Konsultchef till Bemanningsavdelning

Konsultchef till Bemanningsavdelning

Arbetsbeskrivning

Är du en relationsbyggare med ett genuint intresse för människor och affärer, som drivs av att bygga nätverk och hjälpa andra? Då passar rollen som konsultchef hos Office Management dig perfekt! Vi söker en stjärna till vår Bemanningsavdelning som kan fortsätta utveckla affärsområdet och hjälpa våra kunder att få rätt personer till sin arbetsplats. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!



Om rollen

I rollen som Konsultchef kommer du vara en nyckelspelare för att ta vår Bemanningsavdelning till nästa nivå. Du kommer vara ytterst ansvarig för rekryteringsprocessen samt kontakten med våra konsulter som är ute och arbetar hos Office Managements kunder. Du ansvarar för att våra kunder är rätt bemannade och att vår personal har rätt kompetens för uppdraget. I tjänsten ingår även:

- Ta in nya rekryteringsuppdrag
- Säkerställa att alla konsulter lever efter våra värderingar och vad Office Management står för
- Sälja in våra övriga tjänster till befintliga Bemanningskunder




Vi söker dig som

- Har eftergymnasial utbildning med inriktning mot personal och arbetsliv
- Har erfarenhet inom rekrytering & bemanning
- Innehar B-körkort
- Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet.
- Meriterande är om du tidigare har rekryterat Receptionister, Office managers eller Facility managers




Personliga egenskaper

Som person är du driven och kan ta ett stort eget ansvar samtidigt som du trivs i att arbeta i en säljdriven organisation med höga ambitioner. Du gillar även att vara med och påverka ditt och vårt arbetssätt för att kunna leverera en tjänst i världsklass.



Vad kan vi erbjuda dig?

- Månadslön, provision och bonus
- Tävlingar och kick-offer!
- Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid


Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)



Övrig information

- Start: Oktober 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid
- Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
- Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
- Antal lediga tjänster: 1 st


Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Patrik Gustafsson, Concept Director på 010 858 50 84.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2021
  • Ansök senast: 6 mars 2022

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024