Konsultchef till den Nordiska löneavdelningen i Sverige

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Om Azets 

Med lönekonsultteam i Norge, Sverige, Danmark och Finland erbjuder vi hela den nordiska marknaden genom en kontaktpunkt. Vi kommer att digitalisera det mesta hos oss och investerar i den senaste tekniken för att automatisera och skapa nya affärsmöjligheter för att hjälpa kunder med effektivisering i sin ekonomi- och lönehantering.

Vi strävar efter ständig förbättring vare sig det gäller kvalitet, kundrelationer, system eller medarbetarperspektiv.

Azets är ett företag som värdesätter balans i livet. Vi på Azets tillämpar smarter working där vi har flexibilitet 60/40 mellan Azetskontor eller hemmakontor. 

 Hos oss är det viktigt med god kommunikation, tillhandahållning av stimulerande arbetsuppgifter och möjligheten till utveckling. Vi har högt i tak och möjligheten att påverka. Inom organisationen är ”tillsammans” ett ledord då vi hjälps åt och tar oss igenom våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. 

Om tjänsten 

Som Grupp Chef för den Nordiska löneoutsourcing avdelningen i Sverige behöver du ha goda kunskaper inom löneområdet och god förståelse för vad som driver kund- och medarbetarlönsamhet. Även en god systemvana och systemförståelse krävs samt erfarenhet av att leda andra. Vi jobbar ständigt med att förbättras och vi ser att du är innovativ och har ”nytänk” när det kommer till att förbättra verksamheten. Du ansvarar för en grupp duktiga lönekonsulter, som rapporterar till dig. Du har också ett nära samarbete med andra konsultchefer på Azets så att ni kan dela erfarenheter och stötta varandra.

Dina ansvarsområden som konsultchef kan sammanfattas i:

Personalansvar som förutom att leda, motivera och coacha gruppen även innebär att skapa lönsamhet, engagemang och utveckling.
Kundansvar som innebär direkt ansvar för gruppens service, lönsamhet, leverans och relationer
Vara ambassadör och möjliggörare för företagets strategi samt förankra och implementera den
Huvudfokus är den egna gruppen men även att se till helheten och verka för hela företagets framgång
Om dig :  

Du trivs med att ha många kontaktytor och är en utåtriktad och kommunikativ person. Du trivs i en organisation i förändringar, där det är stort engagemang och många nya initiativ i ett högt tempo. I din verktygslåda hittar vi även kompetens inom lön. Du talar och skriver i svenska och engelska obehindrat. Service är en stor del av oss och därför ser vi att du är serviceinriktad och kan ta kunddialog med våra kunder.

Placering och omfattning 

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Rotebro. Du bor i Stockholm eller i närheten av Stockholm. Du kommer vara baserad i Rotebro med möjlighet till 2 dagars hemmakontor per vecka.

Ansökan till tjänsten: 

Arbetet med urvasker löpande och vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor går det bra att kontakta rekryterande Vertikal chef  Lendita Miftari, lendita.miftari@azets.com   elller Jamila Khan på HR, j amila.khan@azets.com

Annars ser vi fram emot ditt CV och ett par rader om varför just du skulle passa in i rollen som vår blivande chef.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024