Konsultinköpare i Stockholm

Arbetsbeskrivning

eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 70.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 160 storföretag och mer än 5000 konsulter på uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm och omsätter närmare 6 miljarder SEK. 

 

Tjänsten
På uppdrag av kund inom offentlig sektor arbetar eWorks konsultinköpare med att hantera inköp av ett antal utvalda ramavtalsleverantörer där vi ska bygga ett fördjupat strategiskt samarbete.

Som konsultinköpare är du mottagare av förfrågningar och ska säkerställa att dessa underlag lever upp till de krav som ställs vid offentliga avrop. Detta gör du genom att analysera och ta diskussioner med kund. Din roll är rådgivande och serviceinriktad gentemot beställare. Parallellt kommer du att ha ett strategiskt samarbete med leverantörsmarknaden för att dessa leverantörer ska investera och bygga upp de kompetenser som kommer att behövas långsiktigt inom bolaget.  Förutom dagliga frågor kring kund och eWorks processer  kommer du också hantera utökningar av det initiala scoopet, förlängningar, nätverka och genomföra utvärderingar.

Är det dig vi söker?
Som person är du noggrann och lite av en  administrativ stjärna. Du trivs i en roll där du är rådgivande men också kravställande för att säkerställa högsta kvalitet. Du har förmågan att kunna prioritera vid hög arbetsbelastning och strukturerat planera ditt arbete. Du trivs med att ha många kontakter och vara kordinerande för att få relationer att växa.

Vi erbjuder möjligheten att vara en del av, och bygga upp något nytt. Högt tempo och frihet under ansvar. eWork kännetecknas av positiv stämning, mycket driv och entreprenörskänsla. Vi är marknadsledande och stolta över vår framgång och söker dig som vill bidra till nästa steg i vår resa.

Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vi har även valt att tillämpa ett generellt begåvningstest under procesen.

Ansök idag, eller tipsa ditt nätverk!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karin Cederholm-Wik

Anna Ålander
08 50 60 55 34
Karoline Erixon
08-50605573
Radin Golrokh

Johanna Wahlberg
0850605573
Rekryteringskonsult Cecilia Sjölin
0707357933 0736-735575
Jeanette Rumenius
0704978936
Rekryteringskonsult Henrietta Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: eWork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 27 april 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 60
STOCKHOLM

Postadress

Klarabergsgatan 60, 1 tr
Stockholm, 11121

Liknande jobb


Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024

Indköpare

23 april 2024