Konsultkoordinator | Vattenfall | Stockholm

Konsultkoordinator | Vattenfall | Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av Vattenfalls framåtsträvande team och vara med och forma framtidens arbetskraft? Som RMC Advisor får du ansvar för att koordinera och underlätta externa rekryteringsprocesser, samtidigt som du hanterar höga volymer och upprätthåller hög kvalitet. Med din förmåga att hantera intressenter och säkerställa efterlevnad kommer du bli den centrala kontaktpersonen för både interna och externa parter. Ta chansen att vara en pålitlig rådgivare inom personalresurshantering hos Vattenfall.

Dina arbetsuppgifter

Som RMC-rådgivare kommer du att ansvara för att koordinera och underlätta processen för extern anställning per timme på Vattenfall. Du kommer att vara den centrala kontaktpersonen för både interna och externa intressenter, och dina ansvarsområden inkluderar att lotsa och informera affärsområdena om RMC-processen, hantera en hög volym av rekryteringsbehov, säkerställa efterlevnad av riktlinjer och agera som spindeln i nätet mellan alla berörda parter. Du kommer också att vara ansvarig för att administrera och rapportera om externa anställningar per timme.

Den vi söker

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet inom tillfällig, kontraktsbaserad eller interimsrekrytering. Du bör ha en relevant kandidat- eller magisterexamen och vara välorganiserad med förmågan att hantera många olika intressenter och möta tidsfrister. Du bör vara resultatinriktad och kunna visa på framgångsrik hantering av intressenter. Flytande engelska är ett krav. Arbetet är baserat i Stockholm.

Om Vattenfall

Vattenfall är en av Nordens ledande energikoncerner och erbjuder omfattande el- och värmelösningar till flera miljoner kunder. Med en öppen och dynamisk arbetsmiljö ger vi dig möjlighet att vara med och forma framtidens energibransch. I en diversifierad och tvärvetenskaplig team får du stöd från engagerade kollegor.

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Adrian Runsten via e-post: adrian.runsten@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.



Forma framtiden med oss!

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2024
  • Ansök senast: 21 mars 2024

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024