Konsultuppdrag - Senior redovisningsassistent med lönekunskaper i Solna

Konsultuppdrag - Senior redovisningsassistent med lönekunskaper i Solna

Arbetsbeskrivning

Vi letar nu efter Senior Redovisningsassistent med erfarenhet av löner till en väldigt spännande arbetsplats i Solna!

Start: Omgående (innan 6e juni)
Plats: Solna
Anställningsform: Konsultupppdrag

Vår kund

Enkelt uttryckt bygger och arbetar vår kund med fastigheter och utemiljöer så att människor kan leva, verka och bo bättre. Kunden anser sig vara en varm och vass aktör inom bygg, utemiljö och teknisk fastighetsförvaltning som löser kunders utmaningar och gör deras liv enklare. Nyckeln till det är att de förstår förutsättningar, budgetar och verksamheter. På så vis vinner de kunders förtroende och växer, både som företag och människor.

Företaget tillhör en större koncern med flera bolag inom koncernen där man kommer vara verksam inom specifikt utemiljö delen.

Din profil

Vi ser en person som tidigare jobbat med löner på ett mindre företag, du har tidigare jobbat som redovisningsassistent eller redovisningsekonom och har kunskaper inom lön. Du gillar ett arbete med har stor variation där du kommer vara spindeln i nätet på ekonomiavdelningen. Du gillar att det är en blandning av olika människor och olika åldrar.
Vår kund är flexibla i sin rollsättning och om du har bredare redovisningskunskaper inom redovisning med kostnadsuppföljning med projekten så är det meriterat.
Som person är du en lagspelare som motiveras av arbeta mot gemensamma mål och tillsammans med teamet - leverera redovisning av kvalité!

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Löner för ca 20-30 anställd
- Levreskontra
- Kundreskontra

- In- och utbetalningar
- Stämma av banken
- Olika former av administration
- Lösa ad-hoc problem


Skallkrav

- Arbetat med löner
- Mins 3 års erfarenhet inom redovisning


Meriterande

- Erfarenhet av Crona Lön
- Erfarenhet av Projektredovisning
- Erfarenhet från Byggbranschen





Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Max Frodig på max@deltaconsulting.se eller 076 709 04 28.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2022
  • Ansök senast: 9 november 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024