OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälp Hemma är ett nystartat företag som växer mycket fort. Företagets fokus har alltid varit att skapa bättre förutsättningar för människor både inom deras yrkesliv och privat. I Stockholm har vi drygt 20 medarbetare som dagligen hjälper familjer med deras hushållsarbeten. Hjälp Hemma söker nu en administrativ medarbetare med plats på vårt kontor i Stockholm, halvtid. Arbetsuppgifterna består bl.a. av: - inkommande telefonsamtal - vara en länk mellan kunderna och våra medarbetare - Arbeta med schemaläggning och registering av kunduppgifter Vi tror du har - gymnasieutbildning - tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - goda kunskaper i Svenska - datorvana Vi har som krav att du talar polska Vi ger dig: - En möjlighet till utveckling - Ett spännande arbete i en växande bransch Som person har du hög ambitionsnivå och vill utvecklas mot att ta större ansvar. Du är självgående, servicemedveten och kan ha många bollar i luften samtidigt.