Kontorist

Arbetsbeskrivning

Hjälp Hemma är ett nystartat företag som växer mycket fort. Företagets fokus har alltid varit att skapa bättre förutsättningar för människor både inom deras yrkesliv och privat. I Stockholm har vi drygt 20 medarbetare som dagligen hjälper familjer med deras hushållsarbeten. Hjälp Hemma söker nu en administrativ medarbetare med plats på vårt kontor i Stockholm, halvtid. Arbetsuppgifterna består bl.a. av: - inkommande telefonsamtal - vara en länk mellan kunderna och våra medarbetare - Arbeta med schemaläggning och registering av kunduppgifter Vi tror du har - gymnasieutbildning - tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - goda kunskaper i Svenska - datorvana Vi har som krav att du talar polska Vi ger dig: - En möjlighet till utveckling - Ett spännande arbete i en växande bransch Som person har du hög ambitionsnivå och vill utvecklas mot att ta större ansvar. Du är självgående, servicemedveten och kan ha många bollar i luften samtidigt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hjälp Hemma i Sverige
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 4 september 2008
  • Ansök senast: 30 september 2008

Besöksadress

Sankt Paulsgatan 2
STOCKHOLM

Postadress

Sankt Paulsgatan 2
STOCKHOLM, 11846

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006