OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyresgästföreningen är hyresgästernas intresseorganisation och har mer än en halv miljon medlemmar. Vår idé är att värna om medlemmarnas intressen genom stöd, enskilt eller kollektivt, när hyran och avgifter som har samband med detta ska fastställas och i deras relationer till hyresvärden.
Vi bildar också opinion på olika nivåer för allas rätt till en god bostad till rimlig kostnad och verkar för att hyresgäster garanteras ett boende med trygghet, inflytande och gemenskap.
Nu samordnar vi våra tio regioners medlemsregister till ett enda i Örebro.
Här arbetar idag ett glatt och kompetent gäng på tio personer men det behöver växa till nästan det dubbla.
VILL DU VARA MED I ARBETET ATT BYGGA UPP DET NYA MEDLEMSREGISTRET?
Då tycker vi att du ska söka tjänsten hos oss
Vi vill att du:
- tycker om att ha kontakt med människor och är serviceinriktad
- har erfarenhet av arbete inom kundsupport eller telefonförsäljning
- ser möjligheter framför hinder
- är ordningsam och har administrativ förmåga
- har goda kunskaper i Office paketet
- har gymnasiekompetens eller motsvarande
- delar Hyresgästföreningens värderingar
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- kontakt med medlemmar i frågor kring medlemskapet
- kontakt med hyresgäster som anmält intresse för medlemskap eller vill veta mer om Hyresgästföreningen
- registrering av nya medlemmar och registervård
- avstämningar och andra administrativa arbetsuppgifter.