kontorist - Solna

kontorist - Solna

Arbetsbeskrivning

Brunnsviken Service AB söker nu en kontorist och serviceperson som vill vara med i vårt team och utveckla förvaltningen
Du kommer i första hand att Jobba på kontoret och har kontakt, besök mina kunder, kontakt våran Personalföljare Vid behöv .
Du kommer att ha kontakt med allmänheten och med övriga företagskunder .
Du arbetar med löpande arbetsuppgifter såsom hantering av post, frånvaro, registrering av handlingar samt arkivering.
Du är en person med stor kommunikationsförmåga, som drivs av utmaningar.
och noggrann samt har förmåga att skapa struktur, planera
Krav för tjänsten:
-fullständiga. gymnasiebetyg
-Erfarenhet från bemanning
-Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav
-Körkort B
-God datorvana samt erfarenhet att arbeta i Officepaketet Tjänsten är på heltid, deltid måndag till fredag. Dagtid
Brunnsviken är ett bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
På Brunnsviken Service ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal • Tjänstepension • Försäkringar
Välkommen med din ansökan
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brunnsviken Service AB Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2021
  • Ansök senast: 18 augusti 2021

Postadress

Gustav III:s Boulevard 34
Solna, 16973

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024