Kontorsadministratör med kundfokus

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:

Vår kund som är en välkänd och innovativ utvecklare och tillverkare av högteknologiska produkter för glaskonstruktion söker nu en kontorsadministratör med kundfokus. Tjänsten är på heltid och företaget har sina lokaler i Slagsta (Segeltorp/Botkyrka) med utsikt över vattnet. Uppdraget är tänkt att starta omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning alternativt överrekrytering för rätt kandidat.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.


Arbetsuppgifter:

Som kontorsadministratör med kundfokus kommer du att få sätta dig in i många varierande arbetsuppgifter. Dina främsta uppgifter är att sköta lättare fakturering, ordermottagning, orderläggning, dra ut rapporter samt generella administrativa arbetsuppgifter som kan förekomma på ett mindre kontor.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Fakturering
- Ordermottagning/orderläggning
- Ta emot samtal och email
- Kundregistrering
- Ta emot kundbesök
- Övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter


Din bakgrund:

Vi söker dig som har en viss erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och har ambition att växa in i rollen. Det är ett krav att du talar och skriver tyska och engelska obehindrat. Vana från affärssystem ses som ett plus och då gärna SAP.

Som person är du ansvarstagande, kommunikativ, prestigelös, social och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 24 oktober 2016

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


50% administrativ assistent

50% administrativ assistent

17 juni 2024