Kontorsadministratör till Tritech

Arbetsbeskrivning

Om kunden

På Tritech menar man att teknik ska generera hållbar affärsnytta. Tillsammans med deras kunder utvecklar Tritech lösningar och produkter som är viktiga för människor och organisationer. De är experter på utveckling av intelligenta system för det uppkopplade samhället. Med beprövad metodik, flexibla tekniska plattformar och ett team av ingenjörer, affärsutvecklare och teknikledare, arbetar man för att skapa värde i alla led från idé till innovation.

Sedan starten 1991, har Tritech utvecklat mer än 500 produkter och lösningar i nära samarbete med deras kunder. De arbetar med flexibla affärsmodeller som de kan skräddarsy tillsammans med kunderna . Läs gärna mer om Tritechs verksamhet på www.tritech.se

Om jobbet

I det administrativa teamet vill Tritech nu förstärka laget med en duktig kontorsadministratör. Du kommer att få tre kollegor som ingår i teamet och totalt är Tritech ca 130 anställda. Kontoret är beläget i centrala Sunbyberg. Som kontorsadministratör har du ansvaret för att hålla en administration i världsklass. Med prestigelöshet och glädje tar du ansvar för allt praktiskt på kontoret. Du har ansvar för reception, gemensamma ytor, kontakt med leverantörer, beställningar, mm. Du kommer även att vara stöd för ekonomi ?och HR-fuktionen. Exempel på arbetsuppgifter är att du ansvarar för leverantörsreskontran och administrativ hantering av anställningsavtal. För rätt person med intresse finns även möjlighet att hjälpa till med mer, såsom administration av marknadsmaterial.

Möjligheter

På Tritech får du vara med där saker och ting händer. För rätt person finns det en arbetsmiljö som ger frihet att prova nya saker och utvecklas. Det är bara du som sätter begränsningarna.

Krav

Vi ser att du har några års erfarenhet av liknande uppgifter. Du är van vid att arbeta administrativt, men har också en prestigelöshet som gör att du kan ta dig an praktiska arbetsuppgifter på ett mindre kontor. Vi ser också att du har vana från arbete med leverantörsreskontra och enklare bokföring.
Du har goda kunskaper i Officepaketet och är flytande i tal och skrift på svenska och engelska.

Personliga krav

För att trivas i rollen ska du ha ett driv och känna stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är prestigelös och arbetar proaktivt. I rollen ska man vara social och driven samtidigt som man har hög integritet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid under kontorstider. Tillträde sker under mars månad, beroende på din tillgänglighet. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Tritech.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=387

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Daniel Engblom på 08-684 252 30 alternativt daniel.engblom@hero.se


Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 17 januari 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010