Kontorsansvarig administratör till vårt team!

Arbetsbeskrivning

Rollen som kontorsadministratör är en tjänst hos som du själv får vara med att utforma.

Eftersom denna roll kommer agera som spindeln i nätet för många olika projekt så kommer det bli en av de viktigaste tjänsterna hos oss och vara väldigt bred. Det kommer till och från vara många ärenden samtidigt att hantera.

Du kommer ansvara för våra hotell och resebokningar, sköta stora delar av administrationen för våra dokument och löpande administrativa uppgifter.
Du kommer jobba med våra regionchefer och konsultchefer för att tillsammans med dem hitta bra tillvägagångsätt för att underlätta arbetet för alla på kontoret. Du kommer hjälpa oss organisera och strukturera olika projekt och rutiner. Du kommer även agera som kontorsansvarig och då därmed även ansvara för inköp och samordning av kontorsvaror, hjälpa till med allt från kaffebryggning till att hantera arbetsansökningar, förhandla med olika leverantörer och skapa goda samarbeten med dessa, hantera inkommande telefonsamtal boka in möten samt anordna aktiviteter och event!


Personlighet och kvalifikationer

Vi söker en driven och positiv person som trivs med högt tempo och har intresse för att samordna, organisera och hantera många olika typer av ärenden.
Du är social, framåt och välorganiserad och är duktig på att prioritera.

Bemanning inom sjukvården går snabbt! Arbetet ställer därför stora krav på såväl eget ansvarstagande som samarbetsförmåga. Du bör också ha förmåga att nätverka och skapa affärsrelationer med leverantörer och dyligt.

Vi tror att du genomgått eftergymnasiala studier inom ekonomi eller administration. Du är lyhörd, serviceinriktad och har viss analytisk förmåga. Du bör även ha mycket goda svenska språkkunskaper både skriftligt och muntligt, samt vara lösningsorienterad och orädd inför nya utmaningar och situationer.
Erfarenhet av affärssystem, CRM och Office-paketet är nödvändigt. Körkort är ett krav.


Vi erbjuder en betydande roll i ett kraftigt expanderande företag som belönar duktiga medarbetare. Det finns stora möjligheter till att avancera och bli en betydande person i företagets utveckling. Hos oss är det bara du som sätter gränserna för hur mycket du kan utvecklas. Vi jobbar även kontinuerligt med kompetensutveckling och utbildningar för att ha Sveriges bästa och gladaste medarbetare!
Vi erbjuder dig ett stimulerande arbetsklimat med drivna och positiva arbetskollegor och många möjligheter för karriärsutveckling inom vår verksamhet.
Vi är ett glatt och livat gäng som trivs tillsammans och har mycket god sammanhållning. Vi värderar gemenskap högt på Svensk Vårdsupport då vi tror att trivsel och att ha kul på jobbet är viktiga ingredienser för att kunna utvecklas och prestera bra. Därför hänger vi ofta ihop även efter jobbet och anordnar utflykter, kickoffer, afterworks och mer därtill!

Hos oss kan du alltid räkna med glada kollegor och starkt kaffe!

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Jörn-Albert Sörheim
0733508504
Administratör Jasna Salic
0841003171
Affärsenhetschef Jonas Edbom
0841003171
VD Jörn-Albert Sörheim
08-41003171
VD Jörn-Albert Sörheim

Konsultchef Fredrika Bolse

Konsultchef Evelina Linnér

Sammanfattning

Besöksadress

Alsnögatan 7
Stockholm

Postadress

Alsnögatan 7
Stockholm, 11641

Liknande jobb


16 maj 2024

14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024