Kontorsansvarig till växande företag inom media!

Kontorsansvarig till växande företag inom media!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person som vill arbeta som spindeln i nätet på ett roligt, växande företag bör du söka denna tjänst. Här kommer du få ett helhetsansvar för kontoret och vara ansiktet utåt mot kunder, samt även stötta upp med ekonomirelaterade uppgifter. Det är tjänsten för dig som inte vill att alla dagar är detsamma. Låter detta som dig? Sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Företaget är ett ungt utomhusmediaföretag som arbetar med reklam i utomhusmiljöer; till exempel skärmar på stan, stationer, köpcentrum bland annat. De är ett av de största företaget i Sverige inom området och är fortfarande i en stor tillväxtfas där det kommer hända mycket roligt inom den närmsta framtiden. De ska dessutom flytta till nya fantastiska lokaler med en privat uteterass vid Hötorget i oktober. De har väldigt roligt tillsammans och gör gärna saker som att ha AW, åka på resor och åka skidor.

ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsansvarig kommer du att arbeta med det första bemötandet mot kunder och övriga som kommer till kontoret. Du kommer se till att utrymmet är proffsigt och speglar företaget, se till att det finns kaffe och fika, stötta övrig personal, boka resor, sköta vissa administrativa uppgifter bland annat. Man kommer även att stötta ekonomiavdelningen med vissa arbetsuppgifter.

Detta är en direktrekrytering och man kommer att bli anställd direkt av företaget.

Arbetsuppgifter


* Bemöta kunder och personal i receptionen
* Se till att receptionen ser bra ut, beställa varor
* Stötta övrig personal med frågor
* Administrativa arbetsuppgifter, som exempelvis boka resor
* Stötta ekonomiavdelningen med t.ex kontera fakturor, kundfakturering och leverantörsfakturering.
* Vara spindeln i nätet och en stöttepelare för övrig personal


VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som


* Har avslutad gymnasieutbildning
* Har erfarenhet av service och kundbemötande
* Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska


För denna rekrytering kommer vi främst fokusera på dina personliga egenskaper. Vi söker en person med mycket eget driv, har en god känsla för människor och service samt vågar ta tag i saker när man ser dem. Framåt i processen kommer vi främst fokusera på följande personliga kompetenser:


* Självgående
* Noggrann
* Serviceinriktad
* Initiativtagande


Övrig information


* Start: Början på oktober/med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, tillsvidare med sex månaders inledande provanställning
* Placering: Hötorget


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024